![]() |
Koppelproef 766+273 |
![]() | Het Spoorwegmuseum staat in de steigers, de 273 is klaar voor vertrek. |
![]() | De Bk-cabine van de 273; de Telerail kan er nog net bij! |
![]() | De 273 op de Watergraafsmeer. Op de achtergrond worden de elektrische contacten van de koppeling aan de CDk-zijde doorgemeten. |
![]() | Waar hebben we dat rode hoedje op de koppeling van de 766 eerder gezien? |
![]() | Na de 273 is de 766 aan de beurt voor een koppeling-controle. |
![]() | Een afdeling 3e klasse, maar wel met ouderwets comfortabele banken. |
![]() | Het balkon van de 2e klasse, de latere 1e klas. |
![]() | Een scholekster trok zich niets aan van alle langsrijdende treinen en is op de Watergraafsmeer gaan nestelen. |
![]() | De 273 in een lekker voorjaarszonnetje. |
![]() | Om alle mogelijke koppelcombinaties uit te proberen moest de 766 halverwege via Diemen Zuid en Weesp worden gedriehoekt. |
![]() | Het dorpje Duivendrecht gaat bijna volledig schuil achter alle spoor- en metrolijnen die elkaar hier kruisen. |
![]() | Door een wissel dat in de verkeerde stand lag kon de 766 niet rechtstreeks terugrijden naar de Watergraafsmeer, maar moest eerst ter hoogte van Muiderpoort kopmaken. |
![]() | Aan het eind van de dag kon er met de 273 langs een reinigingsperron bij Amsterdam CS nog een bescheiden lineup worden gehouden. |